Despre noi

Headoffice-ul Kunden Broker, garant pentru succesul dumneavoastră!

Kundenbroker și-a crescut rezultatele foarte mult în ultimii doi ani, comparativ cu toți ceilalți brokeri de asigurare de pe piața din România și astfel, fiind o companie tânără și dinamică, a confirmat trendul său crescător.

Un motiv al acestor realizări este faptul că managerii și consultanții noștri și-au construit profesionist echipe și astfel, au putut să își multiplice rezultatele. Dar aceste succese și rezultate pot fi garantate pe termen lung, doar în momentul în care și administrația companiei, Headoffice-ul nostru, le oferă acestora susținerea necesară. Acest lucru începe deja de la organizarea seminariilor pentru consultanții noi, eveniment care se întâmplă lunar. Mai multe seminarii se organizează lunar în paralel și toate se desfășoară la calitatea dorită de participanți, în ceea ce privește strategia de formare, conținutul de informații și bineînțeles serviciile de cazare și masă. Doar așa vom putea asigura noilor noștri consultanți în fiecare lună o pregătire profesionistă pentru ca ei să înceapă o nouă activitate, în concordanță cu valorile noastre.

După primul succes al consultanților noștri, alături de managerii acestora, în consilierea pe produs, este deosebit de importantă existența şi oferirea de servicii post-vânzare. Tocmai din acest motiv, după încheierea contractului, clienții noștri vor fi contactați de către call-center pentru verificarea datelor, identificarea motivului care i-a determinat să încheie contractul alături de noi și raționamentul care a dus la alegerea unuia dintre programele noastre.

Prin acest call-center verificăm, dacă într-adevăr clientul a înțeles perfect produsul și avantajele acestuia și de asemenea putem opţional să completăm datele deținute cu informaţii suplimentare oferite de client. Pe lângă aceasta, realizăm o statistică referitoare la motivele clienților noștri, statistică care este baza pentru dezvoltarea pe viitor a altor programe. Astfel, noi suntem întotdeauna „la zi” cu informațiile referitore la cerințele din piață și le putem oferi clienților noștri produse exclusive, care să coincidă perfect cu nevoile fiecăruia dintre ei.

Oferim acest serviciu încă din anul 2007, Kunden Broker fiind un promoter al acestui serviciu pe piața din România! Pe lângă cele amintite anterior, call-center-ul mai are responsabilitatea de a-i contacta pe clienți în mod regulat, la diverse evenimente. Se trimit felicitări poștale pentru diferite momente importante: Crăciun, Paşte şi zile de naştere, prin care noi stimulăm, pe termen lung, atenția clienților noștri. Același lucru este valabil și pentru toate informațiile de pe piață, care sunt importante pentru noi și pentru clienții noștri. Oferirea de servicii pe termen lung pentru clienții noștri este țelul nostru cel mai important și reprezintă garantul nostru pentru a avea clienți mulțumiți, acesta fiind fundamentul creșterii noastre puternice și constante.

La fel de importantă, precum este relația noastră cu clienții, este și colaborarea în bune condiții și pe termen lung cu managerii și consultanții noștri. Aceasta este promovată printr-o politică rapidă, corectă și eficientă de informare a companiei KundenBroker și a angajaților acesteia. Noi le oferim managerilor și consultanților noștri posibilitatea de a primi, înainte de concurență, prin intermediul diferitelor medii: contact telefonic, e-mail, website, blog, facebook, twitter, linkedin, google plus, forum toate informațiile relevante pentru activitatea noastră. Acesta este un avantaj concurențial de o valoare inestimabilă, care ne-a ajutat în ultimii ani să devenim lider pe piața financiară.

Dar, nu doar informațiile referitoare la noutățile din piață au o importanță foarte mare pentru managerii și consultanții noștri, ci și informațiile referitoare la propria activitate. De aceea noi realizăm corect și la timp calculele referitoare la comisioane, dar și toate celelalte statistici despre evoluția fiecărei echipe lunar, astfel încât punem la dispoziție managerilor și consultanților noștri o bază optimă pentru succesul și mulțumirea acestora. Rezultatul arată că, alături de angajații săi profesioniști, KundenBroker a reușit să dezvolte în Headoffice-ul din Cluj-Napoca departamente administrative, să înțeleagă nevoile managerilor și consultanților noștri și astfel să garanteze suportul necesar pentru creșterea pe viitor a companiei.

Vedeţi aici poze cu noi, cei din Headoffice.

Reclame

Un răspuns la Despre noi

  1. Pop Dorina zice:

    am ajuns in doua luni ProfiPromoter cu diploma de cel mai bun ProfiPromoter am primit aceasta diploma la Seminar de la SIBIU din data de 26 februarie 2012. Multumesc managerilor mei care mi -au daruit din experienta lor si din buchetul lor de cunostinte aceasta oportunitae sa ajung pana aici in cel mai scurt timp.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

w

Conectare la %s